hmmmm..

blog?it is almost same function of diary...but one good reason is i can share what happen in my life wif u..so..enjoy my blog k:)

Wednesday, October 2, 2013

HeAltHy LiFe;)

alhamdulillah...hampir 1 minggu aku berjaya jayakan misiku ini..sebenarnya aku belajar satu benda yang pasti..kalau nak capai sesuatu..perlukan keazaman yang jitu..kna tekad..yakin boleh!
so far ari ni masuk hari ke 4 sebenarnya ak workout exercise n hampir 2 minggu aku "diet" nasi 4 dinner..atau dengan kata lain..no karbohidrat 4 dinner!
4 dinner aku hanya makan sup sayur+protein saja..protein ni kadang2 telur,daging atau ayam yg aku campur dlm sup sayur aku tu..
so, bila dah start workout n having healthy dinner ak dpt rs perubahan pd diri aku..ak masih boleh stay up smp midnight even x tdo petang! biase kalu tak td petang maunye pas mgrb dah ke bulan..
moral of the story..keep up the good work!
exercise n careful what u eat!
p/s : pray 4 me so i can achieve my target n mission;)



No comments:

Post a Comment