hmmmm..

blog?it is almost same function of diary...but one good reason is i can share what happen in my life wif u..so..enjoy my blog k:)

Thursday, September 3, 2009

wiring man

skang ni kat blok aku berjeban2 mamat wiring ni..tension gak la..cm mengganggu je...nk bt keje x ksh la kn tp smbl bt keje tu smpt g bt keje smpgn..org kate smbl menyelam minum air...ade tu smpt g tgr n menyampuk ckp bdk2 blok aku...ingat dorg tu ktorg suke la...hoho...td mase aku balik dr kls..aku tgk bilik setentang ngn aku ni terbuka...satu line tu sume pintu bilik terbuka...rupanye kat dlm bilik pun dorg wiring..aduhaiiii...mmg kna beware la...aku nk g toilet td pn mtk tlg lya tmnkan..tq ye cik lya:)..bkn pe..tkt gak la kn..dont talk n trust strangers!kalu btl la dorg ni dtg nk bt keje,dorg:
1. xkn tgr bdk2 blok
2. x tgk pakaian yg dijemur kat ampaian sambil gelak2
3. x bersidai menyembang kat koridor
4. x sembang n gelak kuat2
5. x usik barang2 yang ader kat dlm bilik(aku nmpk sndr ni)

so...beware la ek...bkn nk berprasangka buruk tapi ati manusia ni len2....

1 comment:

  1. ko dah buat aku nak beli majalah harmoni..huhu. istri hasan kedai runcit pun promote.kuikuikui..

    ReplyDelete