hmmmm..

blog?it is almost same function of diary...but one good reason is i can share what happen in my life wif u..so..enjoy my blog k:)

Tuesday, August 17, 2010

juz a feeling...a prayer actually...

erm...bnyk benda yg berlaku..kat fb je update..kat blog jarang2..huhu..cian blog aku ni..sowi ye...skang da msk bln pose..jap je rs..x lm g nk raye...yey!tp skang ni dlm dilema sbb cuti raya..arap2 dpt la cuti lama ckit...huhu..skang ni news yg plg bes aku dgr..pasal kengkawan yg bakal jd mummy 2 be...congrats dear;)..mst bes kn ble dpt tau news yg amat ditunggu2 after married...pglmn pregnant...huhu...aku skang duk merasa preparation nk kawen..x lm g rs cmne life org kawen...insyaallah kalu Allah makbulkan doa aku..cpt la rezeki utk rs pglmn cm kwn2 aku duk rs..amin..itu pun kalu kesihatan aku mengizinkan..so far ader improvement..arap2 berkekalan la hendaknya..insyaallah..ya Allah..permudahkanlah segala urusanku...panjangkanlah jodoh kami...aminnnn

No comments:

Post a Comment