hmmmm..

blog?it is almost same function of diary...but one good reason is i can share what happen in my life wif u..so..enjoy my blog k:)

Wednesday, June 22, 2011

rezeki..alhamdulillah

alhamdulillah...rezeki dtg tepat pd msnya..sgt2 bersyukur;)..mgkn ni dikatakan rezeki anak...lain yg diharap..rezeki yg lebih besar dtg..alhamdulillah...mula2 dpt brite yg agak mengejutkan..aku kna ajar thn 6..ganti kak fairus yg dpt tukar n jd pk1...terkejut la..upsr x lm da..mampu ke aku..ngn keadaan kau skang..huhuhu..tp nk x nk kna galas gak..tugas ttp tugas kn..kna usaha n do my best...yg buat aku lagi epi n syukur..tggkn yg mmg aku tgg slama ni...dapat bln ni rupanya..ingatkan abg yg dapat..rupanya aku yg akan dapat..huhuhu..terasa ilang semua beban yg ader..duk pk duit ni...bley la setelkan pe yg ptt kn..bley la aku bernafas kembali;)ye la..duk kate duit bai'ah dpt bulan ni..rupanya duit tggkn yg dpt..alhamdulillah..rezeki;)...bb..nnt kite shppg ye;)

No comments:

Post a Comment