hmmmm..

blog?it is almost same function of diary...but one good reason is i can share what happen in my life wif u..so..enjoy my blog k:)

Sunday, November 20, 2011

mom's world;)

hmmm..lama menyepi..ari2 men tenet tp lupa nk mencoret kat cni..huhu..alhamdulillah..ari ni genap umur farida hanna 2 bulan stgh n genap la aku pantang 75 ari..cptnya masa berlalu..aku still pantang lagi..pantang 100 ari..pantang makan la paling penting kn..selain tu aku da strt pakai barut@bengkung..ye la kan..perut da obvious maju ke depan sgt..ramai da tegur kn..huhu...arap2 dapat balik la body idaman..kui3
alhamdulillah gak farida hanna fully breastfeed selama 2 bln stgh..syukur susu masih mencukupi utk bb..semoga rezeki farida hanna n impianku utk fully bf akan berjaya sehingga umurnya 2 thn stgh..insyaallah..semoga Allah permudahkan urusanku ini..amin..
farida hanna pun x bnyk meragam..cuma mengamuk kalu nk tdo..tu mmg kna sabar..tp aku sonok tgk dia membesar dpn mata aku sndr..layan kerenah dia..walaupun penat+letih..ble tgk muka bb..rase sume keletihan n kepenatan tu hilang..begitu indah saat yg dilalui sekarang ni:)
kami skang da bertiga..alhamdulillah..semoga terus bahagia selama-lamanya..mmg rs epi sgt skang ni..farida hanna pun da pandai men n sembang..asyik senyum+sengih je ble org sembang ngn dia..hehe..walaupun dia x chubby cm bb len..tp dia aktif n yg paling penting sihat+sempurna;)kna inject 1 bulan n 2 bulan pun alhamdulillah x demam..mgkn ni berkat susu ibu;)
aku sgt2 bersyukur sbb join KELAB IBU MENYUSUKAN(KIM) kat fb..bnyk info yg aku dapat..n aku akan usaha n perjuangkan penyusuan ibu ni;)i wanna be exclusive breastfeed mum;)

No comments:

Post a Comment